Blogia
us open championship tickets

Fildelning 720p Struck 77

Struck UK

 


Regissörer = Alexander Milo Bischof, Michael Couvaras; Utgivningsdatum = 2019; 10 röst Genre = drama; Runtime = 1 Hours 10 min; Tomatometer = 8/10.
Kom hit från For Reel filmbloggar tisdagrekommendationer. Ville bara säga att jag grävde det, jag gick till privatskola, så jag hade mycket att göra med dessa barn. Budgeten var låg men tydligt bra till skådespelare och kameraarbete. Bra gjort, ser fram emot att se vad dessa filmskapare och besättning gör nästa ...

 


Jag väntade mig inte mycket. men blev fortfarande besviken. Verkligen hemskt bara lite räddad av förväntan på någonting som verkligen händer. Det här är den absolut värsta filmen jag någonsin sett. 6+ Rating på IMDb är verkligen förvirrande. Det är verkligen inte ens värt 1 stjärna.

0 comentarios